Wednesday, October 19, 2011

会呼吸的痛

Used to think this is a funny song when looked at the name. How can 痛会呼吸??? That’s why never listened to it.


Recently I had a chance to listen to it and realized it is meaningful.

<会呼吸的痛>

以前我不懂得, 未必明天就有以后
没看你脸上, 张扬过哀伤
那是种多么, 寂寞的倔强
你没说, 你也会软弱, 需要依赖我
我就装不晓得, 自由移动, 自我地过
想念是会呼吸的痛
它活在我身上所有角落
后悔不贴心会痛, 恨不懂你会痛, 想见不能见最痛
我的微笑都假了, 灵魂像飘浮着
我越来越像贝壳 , 怕心被人触碰
你在就好了, 你回来那就好了, 能重来那就好了

No comments: