Friday, July 18, 2008

Natong: 18 July 08 - Day 13

误会

南通的一位经理告诉我,其中一堂课的学生告诉厂里的人,在上课时,我对他们的厂花照顾有加。在两天的课里,我都常坐在她身边细心教导,全程伴读。那经理还说,可惜厂花己婚,我是白费心机了。

真是莫明其妙,我想了两天还想不起到底那一位是南通厂房之花,更别说什么照顾有加了。想不到在教课时一个不知覚就制造了一些误会与流言。

2 comments:

moufat said...

Funny! haha... Are you sure you didnt realize who you paid special attention to? You must have broken her heart!!!

Alfie said...

Seriously, i really don't know who is the 厂花 and i also didn't know that i did pay special attention to any1. :(