Sunday, September 23, 2007

A Farewell Letter

This was the most special farewell letter I have ever
received. It was from Diff. When he left FCI, he wrote
a farewell letter only for Hwei2, Mark and I. We all
touched by what he has wrote. Just like Hwei2 said:
Wah! 写那么多是要我们感动到流泪吗?

Actually I have been thinking about whether it
was
appropriated to post this email to my blog. Finally
I decided to post it but only for the portion that Diff
wrote to me (H & M. u can post your portion on
your blog). This is also part of the memory. So
why not and just post it.

For H, D & M, one of the most valuable things I
gained from FCI are the friendships from 3 of you.

Below is the letter.
---------------------------------------------------------
好啦,我想在我离开之前,有一些谢谢的话要对你们说的。

TO MARIA/CS,
谢谢你一直以来为大家细心地准备膳食水果,吃完了还要
你洗碗,实在不好意思。要说的是,你切水果的功夫真的
很好,加油噢。
谢谢你请我的 KARAOKE, 还有 FAREWELL DINNER。
其实FCI多了你,真的多了很多笑声,少了你,可能大家
就从此屁股黏着坐位,都不起来聊天了。当然,我也很期
待每个星期五你的勇于变装,让 OFFICE 热起来了。下
个拜五,有新的泳装吗,哈哈。记得有空把每个拜五的变
装拍给我看啊。我虽然离开了,可是还蛮想听你报道公司
里的劲爆新闻或趣闻的,哈哈。
有空会找你一起打麻将的,记得多带钱来。

Thanks for last night
Meal and Drinks!!!!

D.I.F.F

1 comment:

Anonymous said...

我觉得还好,没什么好感动的,大家别多情善感了。哈哈。DIFF